Current Open Positions
Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis
Bölmə
Layihə məkanıBakı, Azərbaycan
Minimum Years Experience2 il
Travel Involved
Vəzifə növüTam ştat
Vəzifə təsnifatı
TəhsilMüvafiq ixtisas üzrə ali təhsil
Compensation
Vəzifə təsviri
- Şirkət daxilində müəyyən edilmiş sənəd formatlarına və sənədlərin mübadiləsi standartlarına riayət olunmasına nəzarət etmək;
- Layihələr ilə əlaqədar hüquqi və rəsmi sənədlərin uyğun formada qəbulu, saxlanılması, yenilənməsi və paylaşılmasını təşkil etmək;
- Şirkətdən çıxan sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək və onların qeydiyyatını aparmaq;
- Şirkətə daxil olan sənədlərin qəbulu, ilkin işlənməsi, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi və müvafiq məlumat bazalarında düzgün formatda saxlanılmasını təşkil etmək;
- Sənəd mübadiləsinin şirkət daxili sənədlərə nəzarət proseduruna və İSO 9001 standartına uyğun aparmaq;
- Komanda üzvlərinə vaxtı keçmiş sənədlər haqqında bildiriş göndərmək;
- Tanışlıq/Təhvil-Təslim iclaslarını təşkil etmək və həmin iclaslarda iştirak edib qeydləri aparmaq;
- Sifarişçi, podratçı və icraçı şirkətlərlə sənədləşmə işlərinin koordinasiyasını, onların lazımi sənəd və sənəd nümunələri ilə təmin edilməsini təşkil etmək;
- Sənədlərin nömrələnməsi və identifikasiyası – texniki sənədlər müvafiq kodlaşdırılma sistemi ilə uyğun nömrələmək;
- Sənədlərə nəzarətə dair icraçı şirkətlərə təlimlərin keçirilməsini təşkil etmək;
- Təsdiq olunmuş tender tələbnaməsinə uyğun tender sənədlərini toplamaq (uyğunluğunun yoxlanılması, çapa vermək, razılaşdırmaq, aidiyyəti üzrə bölüşdürmək və serverə yerləşdirmək);
- Təsdiq olunmuş müqavilənin uyğunluğunun yoxlanılması, çapa verilməsi, razılaşdırılması, qeydiyyata salınması, aidiyyəti üzrə bölüşdürülməsi;
- Tələb olunan vaxtda və formada müxtəlif sənəd yoxlanılması hesabatlarını Aconex sistemi üzərindən hazırlamaq;
- Layihənin təhvil-təslim zamanı sənədləşdirmənin düzgün aparılmasını təşkil etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər oxşar işlər.
Əsas vəzifə və məsuliyyətlər
Bacarıqlar
- Müvafiq ixtisas üzrə ali təhsil;
- Sənədlərə nəzarət şöbəsində azı 2 il iş təcrübəsi; Mülki-sənaye tikinti sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - səlis, İngilis dili – yaxşı, Rus dili – arzuolunandır;
- Kompüter bacarıqları: MS Office, BIW, Conject, Aconex, 1C;
- Yüksək səviyyədə işgüzar yazışma bacarığı;
- Komandada işləmək və ünsiyyət bacarığı.
İş mühiti
Digər vakansiyalar
Tikinti xərcləri üzrə aparıcı nəzarətçi
Bakı, Azərbaycan
01.05.2025
SƏTƏM üzrə mütəxəssis
Region
30.04.2025
Layihə müdiri
Bakı, Azərbaycan
01.04.2025
Baş memar
Bakı, Azərbaycan
21.04.2025
Tikinti xərcləri üzrə baş nəzarətçi
Bakı, Azərbaycan
21.04.2025
Aparıcı smetaçı-mühəndis
Bakı, Azərbaycan
26.04.2025
Aparıcı elektrik mühəndisi
Region
27.05.2025
Avtomatlaşdırma və elektronika üzrə aparıcı mühəndis
Bakı, Azərbaycan
27.05.2025